Menu
Služby
Marketingové konzultace
Mentoring
Vzdělávání
Komunity
Kdo jsem?
Blog
Kontakt
Zavřít menu
+420 724 868 062
Visit our LinkedIn
Blog
B2C: Jak zjistit potřeby zákazníků a splnit jejich očekávání
Pochopení skutečných potřeb a přání vašich zákazníků je klíčem k…
přečíst článek
Jak firmy mohou vytvářet a vést komunity pro podporu jejich značek: Praktický přístup s příklady
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků rozptýlena mezi nekonečnými…
přečíst článek
B2C: Jak se zdokonalit v umění získat loajalitu koncových spotřebitelů
Získání loajality zákazníků je jedním z největších úspěchů, kterých může…
přečíst článek
Efektivní e-mailing: Jak maximalizovat úspěšnost vašich kampaní
Stále častěji se mě mí klienti ptají, jak efektivně pracovat…
přečíst článek
Komunita jako motor pro udržitelný růst vaší značky
V předešlých dvou článcích (tady a tady) jsme si vysvětlili,…
přečíst článek
Jak pracovat s cenou v B2B pro nové a stálé klienty – kde je rozdíl a proč na tom záleží?
Stanovení cen je citlivá záležitost, obzvláště v B2B světě. Jak…
přečíst článek
Jak vytvořit a rozvíjet úspěšnou komunitu kolem své značky?
V předchozím článku jsme si povídali o tom, proč jsou…
přečíst článek
Vztahologie uvádí sérii bezplatných online setkání – zjistěte, jak se zapojit do diskuse o vztazích
Komunita Vztahologie přichází s novou sérií online setkání zaměřených na…
přečíst článek
Získávání leadů v B2B přes doporučení a další cesty – jaké mají výhody a nevýhody?
Každá firma potřebuje nové klienty, ale klíčem k jejich efektivnímu…
přečíst článek
B2C: Jak efektivně oslovit zákazníky v digitálním věku
Pro úspěch každé firmy je v dnešní digitální době klíčové…
přečíst článek
Předchozí
1
2
3
4
Další
close
arrow-circle-o-down
bars
linkedin
facebook
pinterest
youtube
rss
twitter
instagram
facebook-blank
rss-blank
linkedin-blank
pinterest
youtube
twitter
instagram