Blog

Proč jsou komunity v marketingu klíčem k budování loajálních zákazníků?

V dnešní době, kdy máme nekonečné množství reklam a informací,…
přečíst článek

Budování vztahů se stávajícími klienty v B2B – cesta k dlouhodobé spolupráci

V dnešním konkurenčním prostředí je pro firmy snadné zaměřit se…
přečíst článek

Externí spolupráce, interim marketér nebo agentura?

Malé a střední firmy mají několik možností, jak se postavit…
přečíst článek

Mentoring pro firmy? Proč ano!

Mentoring jako strategický nástroj pro menší a střední firmy Pro…
přečíst článek

Mentoring jako katalyzátor profesního růstu pro marketéry

Výhody mentoringu pro ambiciózní markeťáky Pro markeťáky, kteří se chtějí…
přečíst článek

Spolupráce s externím marketérem

Proč menší a střední firmy stále častěji využívají spolupráce s…
přečíst článek

Podcasty a jak na ně I.

Naši klienti často chodí s nápadem „Chci dělat PODCAST!“ a obvykle…
přečíst článek

Jak komunikovat a zaujmout na sociálních sítích?

Dnes už téměř žádná firma zabývající se prodejem produktů či…
přečíst článek

Být sám sobě marketingovým specialistou?

Už jsme se společně podívali na to, na co vše…
přečíst článek
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram